Oferta Personalizată

Pornind de la acest nivel se vorbește de personalizarea ofertei funcție de preferințele și solociările clientului de opțiunile acestuia și de gradul de posibilități.

Client Bronz
10. Acces individual pe cameră video cu IP la oricare loc de producție a produselor presolicitate pentru a putea urmări care este stadiul de realizare a acestora.

11. Acces individual pe cameră video cu IP de pe dronă la turul zilnic de control al unităților Obștimii

12. Posibilitatea alegerii și opțiunii pentru soiul de legume, fructe, plante căt și a rasei de animale care furnizează produsele din lista generală de ofertă.


Client Argint
13. Posibilitatea vizualizării și alegerii on line a acelor produse vegatale sau animale dorite, ca urmare 
a accesului personalizat la camerele cu IP,

14. Posibilitatea participării la culesul, procesarea, prelucrarea, și conservarea propriilor produse în codițiile utilizării facilităților și asistenței de specialitate.

Client Aur
15. Posibilitatea comenzii, prelucrării, procesării, conservării produselor solicitate după metode și rețete personale ale consumatorului.

16. Posibilitatea deținerii propriului spațiu de păstrare de tip boxă individuală personalizată cu acces fizic și on line. Acces exclusiv la aceste spații situate în facilitățile de depozitare de tip beciuri, cămări, poduri, afumători ale Obștimii.


Client Platina

17. Posibilitatea de a rezerva prin adopție propriile legume, plante, animale, parcele de culturi, pomi, stupi având acces discreționar asupra uzufructului acestora.

18. Posibilitatea practicării pescuitului, cu reținerea sau eliberarea capturilor, în iazurile de pește de la ferme. Opțiuni de cazare la fermă sau la pensiunea Obștimii cu mese câmpenești de pește sau produse specifice locale.

Image
Image

Noile ferme familiale de mici dimensiuni, ca unități de producție UP asociate în participațiune  cu o unitate de prelucrare procesare UPP și cea de primire comenzi tansport și livrare UTL  într-o  structură organizatorică de tip franciză  reprezintă elementul de bază  pentru o ofertă personalizată.

Organizarea clienților într-o asociere de tip club al clienților , unde funcție de nivelul cerințelor de produse și servicii există o calificare pe categorii, reprezintă al doilea atribut esențial pentru o relație personalizată cu consumatorii.

Oferta personalizată apare ca beneficiu al unui marketing novativ-relațional de furnizare a produselor și serviciilor direct de la producător.

Astfel în mod firesc cele două forme asociative organizaționale ale consumatorilor, Clubul clienților și cel al producătorilor, Obștimea, fac poosibilă o astfel de ofertă.

Implică-te Acum! - mai târziu va fi prea târziu!

Alătură-te și tu Obștimii Moșneni! Fă-ți parte la viitorul comunității sătești de la deal munte, aici “La țara ta”!

CONTACT

  • dummy Valea Lunga-Gorgota, Dâmbovița, Romania

  • dummy 0722.229.951 / 0736.194.912

  • dummyobstimea.mosneni@gmail.com